¤©§][§©¤][ منتديات فلسطين الحرة][¤©§][§©¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¤©§][§©¤][ منتديات فلسطين الحرة][¤©§][§©¤

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول</a>sdssss<hr>

نكت...هع هع هع...

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hamdan_91
{{}} عضو المنتدى {{}}
{{}} عضو المنتدى {{}}
Hamdan_91

ذكر

نكت...هع هع هع... Empty
مُساهمةموضوع: نكت...هع هع هع...   نكت...هع هع هع... I_icon_minitimeالسبت 25 أغسطس - 20:28

نكت

شو مجنون؟ مسمعتش؟
مرة واحد سأل صاحبه ايش اسم رونالدو الشخصي فقاله صالح...قاله كيف عرفت...قاله سمعت المعلق قبل شوي بيقول مخالفة لصالح رونالدو...

وكمان اسمك!!
مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص.. الثاني رد عليه بس انا

مش علي.. الاول قاله وكمان غيرت اسمك!!

أكيد بنوّرش؟
واحد مسطول بيسأل مراته هو لما بنفتح باب الحمام النور بينور قالت له لا.. قالها يبقى أنا عملتها فى الثلاجة...!!

شو بتقوووول!!!!!؟
واحد انجليزى وواحد فرنساوى وواحد صينى راحو يجربو صدى الصوت الانجليزى قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: بتقول ايييييييه؟؟؟

بتفهم اكثر!!!!!!!!
واحد صعيدي اخد ابنه للدكتور, دخل الابن الى الغرفة وبعد دقائق طلع الدكتور يقول للأب ان ابنه مات, فخرج الولد مسرع يقول لابوه: انا ممتش يابا!! أجابه ابوه: انكتم وانخرس انت هتفهم احسن من الدكتور ؟؟؟

عنجد عيب!!!
قابلت مذيعة اثنان مساطيل, سالت الاول:مصر بالنسبالك ايه ؟ فقال: مصر دي امي. ثم سالت الثاني:وانت مصر بالنسبالك ايه؟ قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد صحبى!!

مستعجل أنا...
واحد تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بها للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عيونك واقطع الشارع!!!

وينك يا حبيبيييي!!!
مرة واحد توأم شاف اخوه، قال له انت فين من الصبح مش بالدار يخرب شكلك، امي خلتني اتحمم مرتين!!!

الظاهر انك نسيت ابوك!
واحد سافر أميركا.. وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت واحدة أمريكية وأجاني ايدز...!!! ابوه زعل وغضب كتير وقالو.. ليه ما سميتوش على اسمي؟؟؟؟

بحبه يا بابا...!!
واحد بخيل راح مع ابنه على سوبر ماركت، الولد جاب بسكوت وشكولاته وشيبس ابوه بيقوله شو هاد يا ولد!!! قاله بحبه يا بابا بحبه.. قاله لكان يلاّ بوسه ورجعه مكانه يا حبيبي انت!!!
بسمةالعيون
(*§*)vip(*§*)
(*§*)vip(*§*)

انثى

نكت...هع هع هع... Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت...هع هع هع...   نكت...هع هع هع... I_icon_minitimeالسبت 25 أغسطس - 23:28

ههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
يسلمو حمدانعلى النكت الحلو
Hamdan_91
{{}} عضو المنتدى {{}}
{{}} عضو المنتدى {{}}
Hamdan_91

ذكر

نكت...هع هع هع... Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت...هع هع هع...   نكت...هع هع هع... I_icon_minitimeالأحد 26 أغسطس - 6:00

La shoker 3ala wageb Embarassed
الحنين الي الماضي
(*§*)المدير االعام(*§*)
(*§*)المدير االعام(*§*)
الحنين الي الماضي

ذكر
من دعاك على المنتدى : الحنين الي الماضي

نكت...هع هع هع... Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت...هع هع هع...   نكت...هع هع هع... I_icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر - 0:43

hahahahahahahahahahah
eslmooooo hamdan ala elnokat el7loa
https://freepal.hooxs.com

نكت...هع هع هع...
صفحة 1 من اصل 1